Jag ma hon leva....

uti hundrade ar!

Min allra basta Emelie "E2" Gustafsson, stoort grattis pa fodelsedagen, din 18 ars dag!
Jag hoppas att du far en oerhort fantastisk dag och att du super dig oerhort fantastiskt full pa krogen imorgon! Antligen behover du inte klattra for att komma in haha!

Jag hoppas ocksa att mitt paket kommit fram i tid, men har det inte kommit an sa hang in there;)

Jag hoppas jag hinner logga in pa internet nar ja kmr hem sa vi kan skypa! Men utifall att ja inte hinner innan du lagger dig sa skriver ja har, fran skolan:P Men idag har jag bade doktorn for ryggen, och en kor koncert sa de e lite saker att hinna med, men du ar varlds bast gumman!

Alla minnen jag har med dig, 90 % av dom knappa... och knappta.. har sjukt manga bilder som jag ska kolla oa ikvall :)

E1 och E2, Turken och Bonden, Emeliorna, bastizzzhaaer 4evaah :P

ha en underbar arton ars dag, happy Birthday to u!

den har fina bilden hittade jag pa din blogg, som du aldrig uppdaterar!
Och bilden ar snart ett ar gammal!

Gratz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0