Lite daligt men EN JATTE COOL NYHET

hmm... jag har ju massa att skriva om men de e sa svart att komma ihag ibland.
haromdagen hade jag en jordnotsallergiattack. awesome. not. och alla medeciner och steroids made me sleepie. jag ville bara ga tillbaka till min lektion men dom tvinga mig att stanna kvar och testa blodtryck och allt men efter en timme madde jag bra igen och mitt ansikte och lappar hade gatt tillbaka till sin vanliga storlek och jag kunde andas igen! Sa, overlevde den har gangen med, sa no need to worry.

igar kunde jag inte ga till skolan for min rygg, nacke och huvud och ogon gjorde sa ont. det sog/ men ska till doktorn iag sa det ar bra! no need to worry.

i forrgar fick jag en valdigt dalig nyhet som jag inte tog sa bra haha, men nu har jag bestamt mig for att klara av det och forsoka komma over smartan i brostet.

NOG med daliga saker. ville bara fa ur mig dem.

snart ar det jullov! i mean YES! ska vila vila vila leka leka leka! pa lordag, eller imorrn, aker vi till minnesota for att fira jul. har jag berattat det har redan? tror de faktiskt. ar sa excited over att aka snowboard snart igen yeeeaaah!

men nu till den stora super mega coola nyheten.

forst vill jag bygga upp stamningen.

Nar ja anmalde mig som utbytesstudent valde jag inget annat an land. varken stat eller region, sa jag kunde hamna varsom helst. jag hamnade pa rockford high school.

ni vet hur America ar jatte stort?

och ni vet MTV, som ar internationellt... Dom har ju en tvserie som heter MADE..

MTV OCH MADE KOMMER TILL ROCKFORD HIGH FOR AUDITIONS TILL SERIEN!
AR INTE DET COOLT?!

efter jullov.. tar garna emot kommentarer och forslag pa vad jag kan bli made till  :)

peace out.


Kommentarer
Postat av: Lena

Varför blir jag inte förvånad?! Klart MTV kommer till skolan där coolaste tjejen pluggar! Jag hänger ju inte med så bra i mediavärlden och känner inte till serien men håll dej framme gumman! Kram <3

2009-12-24 @ 08:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0