Speedinlagg fran skolan

Sitter i min business 2 klass nu, en bra oc hsvar klass, kanns bra bra!
kl ringer om sju min. Jag ar klar med jobbet for den har timmen, en powerpoint om busines proprietorships bla bla bla pa 40 slides! Inte kul men det roliga kmr...

just nu har jag inte bloggat av lathet -for det finns mtycket att skriva om. har fortfarande thanksgiving att beratta om, snowdays, helgen, men hinner inte nu. kl ar 1.07 p.m, och 1.13 ringer klockan, da har jag sex minuter pa mig att ta mig till nast klass, saklart ed ryggsacken pa ryggen som alltid. Utan den kanner jag mig underligt naken nufortiden! (i skolan altlsa!)

Idag har vi musikal traning yaaay! :) sa kmr nog komma hem vid 6... da maste jag verklgien gymma!

ute ar det ooooh sa vitt och fint, for ah vad jag alskar sno!

valdigt flummigt inlagg maste jag saga. kusligt att skriva pa svenska med. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0