Usablogg!

Hej vem som nu är intresserad!

Jag tänkte börja med att berätta lite om mig själv och mina planer inför det kommande året.

Jag heter Emelie Arborén, är 18 år och bor i Hudiksvall, en liten stad Norrland (dock långt ner i Norrland).
Den 25e Augusti sätter jag mig på ett plan tillsammans med ungdomar från resten av norden för att åka till Usa. Där ska jag gå i High school i ett läsår, jag ska alltså vara utbytesstudent. 

I denna blogg kommer ni kunna läsa om mina äventyr och bravader in the states, vare sig du läser för att du saknar mig eller för att du själv ska åka som utbytesstudent och är intresserad av vad som kanske väntar för även dig.

Jag ska försöka trycka in lite inlägg om såväl förberedelser (som jag redan tagit mig igenom i de flesta fall) som information om min värdfamilj och stat. Allt möjligt helt enkelt. 

Nu ska jag kämpa på lite mer med bloggdesignen till att börja med. puh!
Emelie

Kommentarer
Postat av: Linda Holmkvist

Hej! Jag ska också åka med explorius den 25 aug, roligt att jag hittat en till som ska det :) Och så ska jag bo i michigan, dock inte i samma stad.

Adda gärna, kan vara kul att prata med någon mer som ska åka!

[email protected]

2009-07-21 @ 16:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0