"I'm just resting" "oh, okay sry" "No im just kidding, Please touch me!"

Hej! Tankte börja svara pa kommentarer. Eller ja, det är inte så många som kommenterar men ändå! Så Kommentera! Fråga! :)

Elin skrev: Det låter som du har det jättekul! och jag är hur avundsjuk som helst! jag har velet åka som utbytesstudet ett tag nu men mina föräldrar tycker det är för dyrt, har du några tips på hur man kan övertala föräldrarna och vad jag kan göra för att tjäna pengar? ;)

Svar: Ja jag har det asroligt! Det var så för mig med. jag har velat åka jättelänge men vi hade inte råd, så jag tjatade och tjatade, men let's face it, har man inte pengar så har man inte, och fortsätter man tjata så kommer dom förmodligen bara sätta sig på vrångsidan. Jag tog ansvar och skrev cv, gick runt över hela stan och säkte jobb, bästa tipset är att sänka standarden! nån stans behöver dom städhjälp eller vad som helst. jag städade på två ställen, vilket var urjobbigt och jobbade i kassan på bion. Så det rekommenderar jag, att ta ansvar och börja tjäna ihop pengarna så kasnke dina föräldrar kan hjälpa till med betalningen, för det gjorde min mamma. Du kan även kolla upp telefon försäljnings och internet jobb. sök överallt även om det inte annonseras. Jag sökte på bion på hösten och fick jobb sommaren efter, för dom hade kvar min ansökan. och var POSITIV när du söker jobb;)

Sen var det bara så kul när mamma kommenterade NICE! hihi, söt mamma.

I måndags hade jag fotbolls träning och jag älskar verkligen tjejerna i laget, vi kör hårt (och latar oss ibland med haha) och på slutet (vi har två timmar träning för klubben) lät coach oss spela world cup, då man är två och två mot ett mål, alla var länder (okej, amerikanare kan verkligen inte geografi, men dom var barbados, fiji, och ställen som inte var länder men men) jag och min team mate var självk klart SVERIGE! stannade kvar länge, och jag gjorde ett sjukt snyggt mål, men jag glömde ropa SWEDEN när jag skjöt så det gildes inte haha buhu. iaf under world cupen gick båda jag och Sondra all in för en nickboll, så båda tar sats och hoppar upp mot den... mot varandra. våra huvuden slår ihop i ett högt pang och sen dess har vi båda varit yra med huvudvärk. at least we went for it..

igår var jag hemma från skolan, har varit sjuk länge men igår my throat was killing me, and my head was still hurtin.. jag är fortfarande sjuk men kan inte göra nått åt det, missar för mycket skolarbete.

THE DART GAME! omg vad kul, några, supposedly i min theatre class yesterday, har startat ett game på skolan som sprider sig,, det går till som så att om du gör ögonkontakt med någon kan du skjuta them, dart them, ni vet som man skjuter ärtor genom ett sugrör? så gör du med munnen. om den inte blockar med att hålla händerna i kors över bröstet dör han/hon och måste falla död ner på golvet, vart dom än är! folk faller döda i biblioteket, i cafeterian, in the hallways haha, och dom får inte röra sig förän nån annan tar på dig och bring you to life again;P om ingen räddar dig kan den som skjöt dig släpa med sig dig vart han vill haha! jag har inte blivit med släpad men dödad, i my theatre class, jag fick bara falla ner på golvet. en tjej kom och skulle rädda mig när hon såg mig ligga där och jag sa"no, im just resting" and she's like, Oh okay, sry, and i go, No! im just kidding, please touch me! haha. så kul!

för några veckor sen intervjuade dom mig för skoltidningen och idag för skol tv! haha. jag ska få en kopia av det och då ska jag försöka lägga upp det här på nå vis. jag längtar inte hem alls, bara efter personer hemma!

senaste nytt är att jag KANSKE åker till mexico över springbreak.. hoppas...

peace out haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0