From model to athlete in an hour

So denna dag har haft en del roligheter att erbjuda! Men jag borjar med igar..

Som sagt skulle jag till the med Kendall, men det slutade med att hon inte fick for sin mamma for hon skulle ut pa kvallen.. sa jag akte med Haley istallet, love that girl! Mallen har ar oppna till 9 pa kvallen;)

Dar shoppade jag for idag: Dresspants, och en fin topp, och jag hittade dessutom underbara homecoming klack skor! sweet succes.
 vi stannade till nio, akte till Hales och hamtade gamla disneyfilmer, som vi kolalde pa har mumsandes pa chips och mountain dew, min nya favvo pop! sa kul att saga typiskt amerikanska fraser.. som "u can totally crash here" haha,

idag klev jag upp och gjorde mig fin, uppkladd fran klacskor och uppat och begav oss till Grand Rapids dar Barbizon model and acting school/agency hade motes grejs. jag trodde det var bara en agency men det ar tydligen en modelling and acting school.. gissa vilka som borjade med barbizon? hm se vilka ja kommer ihag.. har ni sett filmen never back down? huvudrollen dar, inte cam gigandet, men den andra! coolt! och massa fran "americas next top model" och folk som ar nu i flimer, som ar kanda! dom intervjuade mig men vi ifck skynda pa sa jag ksulle hinna till min fotbollsmatch...  hon beromde mig jattemycket for minaogin och sa haha, hon vr helt amazed XD vilket jag far hora varje dag har haha, har finns ingen jantelag... jag far iaf hora om jag made the cut pa tisdag....  (!) men problemet ar att utbildningen ar dyr. sa om jag komemr med vet jag inte om jag kommer gora det:((((  far se. kul var det iaf!

sen var jag assen till min fotbollsmatch for modellgrejen drog ut pa tiden jhaha... sa jag kom i half time XD alla garva.. men jag gjorde  jattebra!! tydligen sa ropade spelarna "Go Emelie!" och jag fick jattemycket berom av mimn coach for mina "coll moves and good footwork" haha for jag vagade antligen utmana och ga sjalv liksom,, gjorde tillochmed en klackpass, den var om jag far saga det sjalv valdigt cool haha>P maste bara work out mer..

jag har det sa otroligt bra har., kommer nog aldrig hem . om det inte vore for att jag saknar er dar hemma forstas! jobbigt ibland! men da gor jag natt ist.. som nu: ska satta mig med en mysig crap engelska laxa om the prejudices in america blab lab la,.... hate....

love!




Kommentarer
Postat av: Veronika

NICE!! Det är så roligt att äntligen få se lite bilder me. Keep up the good work :)

2009-10-05 @ 08:53:48
Postat av: Elin

Det låter som du har det jättekul! och jag är hur avundsjuk som helst! jag har velet åka som utbytesstudet ett tag nu men mina föräldrar tycker det är för dyrt, har du några tips på hur man kan övertala föräldrarna och vad jag kan göra för att tjäna pengar? ;)

2009-10-06 @ 14:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0