Homecoming king and queen

Amerikanska high schools har en hel del traditioner som vi i sverige inte har. En av dem ar homecoming. inför homecoming så nominerar man senior tjejer till homecoming queen och senior killar till homecoming king. Eftersom detta är så tidigt så nominerade jag ingen, och jag röstade inte heller på vilka nomineringar som skulle gå till homecoming court. Det var 8 tjejer tror jag och 8 killar i homecoming court, och det är dom man röstar på. Tv production class på skolan gjorde deras filmer, så man ska veta vilken man kan rösta på, haha dom var ganska roliga. tycärr var jag sjuk den dan killarnas visades, och dom var tydligen sjukt roliga:/

I fredags var det dags att utse vinnarna! Alla seniors gick till auditorium, (aula) där dom hade pyntat scenen efter årets homecoming dance tema; dancing through the decades, så det var som i en scen ur filmen grease, dom hade serilst en riktig raggar bil på scen och flera hd's... alla tjejer var uppklädda i glittrande klänningar och kllarna i smoking, fina i håret och allt.. dom blev presenterade, man fick veta massa grejer om dom,, en grej som var kul var när dom pratade om en av killarna,, "one thing u dont know about... is that (fill in the blank: he's awesome) hahaaa. vinnare blev george, en kille i fotbollslaget som är rugigt populär, jag träffade han i kördags och han är väldigt snäll faktiskt, och en tjej jag inte känner...

jag har massa bilder. fan jag är trött. jag är så himla sjuk. och jag måste ändå spela fotboll med min kikhosta.
här lever man efter principen "suck it up!" när det comes to sports....

kommer fler uppdateringar om helgen imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0