Oh stop that, you're killing me.. Literarly!

Okay, so peanuts. not a good thing!

haha dang, jag pratar hellre engelska an svenska. kan foresten tala om att jag for ett tag sen  borjade tanka pa engelska och dromma pa engelska.. jag gillar inte svenska langre haha.. naval.

Igar hade jag en allergisk reaktion yaaay!

Orsaken kan vara att nan hade peanut butter vid min bord pa lunchen, or the thing rose gave me to taste... haha. efter luch hade jag engelska och jag kanner hr det borjar klia i min hals.. och lapparna... borjar bli lite svart att andas... jag sager till Mrs knittle att jag nog maste ga till the nurse's office for jag tror jag har en allergisk reaktion haha. sa jag letasr i min ryggsack efter min spruta men kan inte hitta den och kommer pa att jag har den i min purse hemma! men jag hade ju inte atit jordnotter, bara i narheten eller ev spar av det i min mat sa jag trodde jag bara skulle klara mig pa medecinerna jag har i nurse's office... och Brett, den snygga fotbollskillen fragar om jag behover nan som foljer med mig, men mrs effing knittle sager att jag kan klara mig sjalv haha, ch people go "emelie just go, you can get your backapck later, for dom fatta inte att jag letade efter min spruta haha. sa nar jag ska ga fragar jag mrs K om jag far ta nan med mig, syftar saklart pa brett som ar den jag faktiskt kanner bast i klassen, och nar hon sager ok reser han sig upp men fran ingnstans kommer Lauren *(!) som aldrig pratar med mig, ens sager hej till mig och springer till dorren for att folja mig.. ingen vet, blev sa besviken for det avr obvious att hon bara ville slipa klassen turd... det gick iaf bra nar jag tog mina medeciner men dom gjorde mig sa trott och huvudvrk, cause det ar benedrill i en av dem.. so  i vwent home och somnade pa soffan.. fick hoppa over fys fotbollstraningen.. (faktiskt uppskattat since it's kililng me) ..

sag att jag fatt ett text av Rose "emelie, that thing i gave you might contain traces of peanuts!!!" and i text back "yeah, I had an allergic reaction lol, but i'm fine now" and she's like WGHHHHHAAAAT!" haha.

drog till fotball matchen sen med bitsy kristen lindsey och becka, och traffade folk dar, vi ar obesegrade!! varat team ager, fox ar tillochmed dar och filmar och vi ar med pa tv:P love my school! "everywhere we go-o!" "everywhere we go-o!" "people ought to kno-ow!" "people ought to kno-ow!" "Who we a-are!" "Who we a-are!" "So we tell them!" "So we tell them!"    "we are the Ra-ams!" "we are the Ra-ams!" "The mighty mighty ra-ams!" "The mighty mighty ra-ams!" OOOO RAAAAH OOOO RAAAAH  haha.  vi ar rockford rams, som detroit red wings, liksom, rams ar en vadur tror jag... ser ut som en iaf... 


stamingen ar sa grym high school spirit!

Sen drog vi hem till bitsys, drog till en kille som heter Zack Schmuck och kolalde pa football med massa folk, och sen drog vi till bitsys igen. jag och kristen var sa trott sa vi stannade darr medan bitsy och kendall drog pa ett party men vi slog pa lion king... och somnade innan den starta haha...  

idag ska ev. jag och kendall till the mall, jag behover varmare klader och skor och grejer till homecoming..

sen ar det en fest alla ska till ikvall, men jag vet inte om jag ska ga for jag har en viktig grej imorrn bitti!!!

skriver om det i nasta inlagg.....

Kommentarer
Postat av: emelie arborén

de är så kul o läsa din blogg, men utan att stressa på dig så saknar jag bilder... Skulle va så kul att se!! Love u allways

2009-10-04 @ 11:02:30
URL: http://emeliearborenusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0