OMFG Mexico for springbreak dude!

AAAAH im freaking out! På springbreak, som är i april, åker man som seniors ofta på något coolt ställe... typ som student resor i sverige.. men vi skulle från början åka familjen bara till florida (inte alls fy skam! men det kan alltid blir battre)

För ett tag sen började Jenna bearbeta Kelly och Jeff om att hon och jag skulle få åka till Mexico med ett gäng tjejer.. Men förutom att det kan vara lite osäkert att åka utan vuxna till mexico ett gäng tjejer så var vi osäkra om jag skulle få lämna landet utan mina värdföräldrar..

Nu är det iaf klart, så här blir det. Vi kommer åka med jeff och kelly, och dom andra tjejernas föräldrar, till det coolaste semester resorten i mexico, all inclusive, allt du kan äta och dricka, aktiviteter, discon, en timmes snorkling med utrustning per dag haha, och vi är massa som ska åka!

ITS CRAZY how excited jag är wooooooohoooo!

Ingen vet hur lycklig jag är det här året. som jag kämpat för att få åka och fan att jag gör det till en resa för livet å!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Skulle faktiskt va kul å se lite bilder från din skola också... Är det en stor skola?

2009-10-10 @ 20:00:24
URL: http://emeliearborenusa.blogg.se/
Postat av: Lena

2009-10-13 @ 14:26:38
Postat av: Lena

Oj, gjorde visst lite fel! Har inte kommenterat förr så första försöket blev visst tomt! Va kul med Mexico! Vart ska ni? Jag var till gränsstaden när jag var au-pair i Kalifornien och där måste man vara försiktig! Kram

2009-10-13 @ 14:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0