Powderpuff -BA BA BA Mjauu..

Omg im seriously having the time of my life here in freaking America!
Som många av er förmodligen vet så är football riktigt stort här. Alltså, riktigt stort. Och jag har aldrig sett det mer än på filmer, så jag fattar ju ingenting. varje fredag har vi en football game och när det är hemma kommer hela skolan + föräldrar och folk i stan och ja, det är SMOCKfullt med folk, vi skulle aldrig få ihop så många i hudik, ska visa bilder (som jag säger hela tiden haha men men). Så himla kul, man träffar mycket folk och alla är taggade.

Iaf, en gång per år är det ombytta roller. Nu är det tjejerna som spelar, och killarna cheerar. Så självklart har the crazy swede (ett av många smeknamn, kärt barn ni vet) gått med i ett lag! haha.

Det går till så här att Seniors (dom äldsta, jag är senior) spelar mot Juniors (dom näst äldsta) och domarna ar alltid partiska så seniors vinner haha. dock vann juniors förra året och det var en big deal! haha. Och man är i byten om 7, så man delar upp sig i lag om 7 personer, och jag hade lyckan att bli tillfrågad. I mitt lag ar vi jag, Haley, Kelsey, Kristen, Lindsey, kelly och Megan. Jag är receiver, för det visade sig att jag är bra på att ta emot bollen, typ runner och blocker, så när lquarter backen (lindsey) säger bla bla bla HUT! kastar centern (megan) bollen mellan benen bak till lindsey, jag springer och lindsey kastar exempelvis till mig, medan folk blockar de andra spelarna så jag kan springa och göra touch down haha! :P kastar hon till nån annan så blockar jag, typ. det visade sig föresten även att jag har ett bra kast haha! ;D

var en rolig träning där vi övade på olika plays... sen ska vi döpa dom å, berättar mer om det senare!
vi diskuterar våran image och det lutar nu åt att vi kallar os BA, Bad Ass, (ass är en svordom har) och ska klä ut oss till ninjas och massa fula färger haha, lägger definitivt upp bilder på det..;) Ni vet innan en match när man går i hop i en ring och skriker nått, typ "TEAM HUDIK" eller "GO SCOR" eller liknande? Vi kommer i våra djupaste mansröster skrika BA BA BA för att direkt efter dra till med ett ljust Mjauuu HAHA  det låter iaf jättebra.. not... :P

Efter träningen idag, som var direkt efter skolan, har jag gjort tusen läxor, städat alla kläder som ligger på golvet i jennas och delvis mitt rum, hah vi har garderoberna där och två sängar men mitt rum är nere men jaja, organiserat så jag kan tvätta, kan inte med tvättmaskinen än så jag har väntat på jenna:P

Nu ska jag endra kolla på en film eller ta ett bad. eller sova. sova är föresten otroligt uppskattat i dessa tider, känner mig märkligt töntig när jag blir excited när jag tänker på att gå och lägga mig haha (endast på vardagarna dock)

 

Då jag har hårddisken nere bjuder jag på en sverige bild jag hittade i en saknadens stund här i usa.
Den är från "utestället" "tre bockar" ;)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0