Soccer games and coooughing

Förra helgen var jätte rolig! Började med en sten hård conditioning and speed training med fotbolls laget efter skolan. Det var jobbigt men jag börjar bli bättre! Sen var vi ett gäng hos Haley, jag Rose, Page, Luke and Tyler. Vi skulle kolla på skräckfilm och sova över (tjejerna) men allt vi hittade var en weeeird film, the cell, med JLo, och eftersom skolan har tar livet av mig haha, så somnade jag gott och tidigt i soffan. Vaknade kl 4 på natten, alla låg och sov på soffor och golv (dom har ju carpeted floors har, sa det funkar ratt bra). Gick och myste ner mig i Haleys sang dar jag sov mycket battre! På lordag hade jag en fotbollsmatch, borta!

Jag spelar ytter mittfält, men det gick inge bra. Jag hade så ont i halsen och hostade något otroligt sa var jbbigt att springa upp och ner hela tiden. Samtidigt som "min" motståndare aldrig markerade mig, hon bara stanna på vår sida, vilket ledde till att när jag löpt anda ner till deras mål, men dom tog bollen var hon helt fri´och jag måste kubba (haha länge sen jag använde det ordet men har seriöst svårt med svenskan liksom, att gå snabbt) hela vägen tillbaka, repeat repeat repeat. Men sen fick jag spela inner mitt och det gick väldigt bra! vet inte hur n länge sen det är jag spelade det... vi vann iaf!

På kvällen var det girls night hos Megan, eller var det sagt iaf. Vi var Megan Kelsey jag lindsey kristen bitsy hm... dont remember all the names but... några tjejer till iaf. sen kom George (homecoming king, sooo nice!), Joe (football player, also sooo nice och väldigt snygg too, aven kallad big joe haha), hm cooper?... kevin (football player) jajajaja jag minns inte allt. Vi hade väldigt roligt iaf! och badade hot tub! D

Dagen efter, sondag, made jag skit, jag hostade som ett djur. vi hade hemma match, yaaay.
Behöver jag nämna att det gick skit? vi vann iaf men jag spottade blod och måsta kliva av efter första halvlek lol.

och förlåt att jag börjat använda lol men man gör det här och det ... av sig. här pratar man otroligt mycket i sms förkortningar, haha.


Kommentarer
Postat av: Lena

lme (lena miss emelie)

2009-10-18 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0