Wanna se ur name written in Swedish?

bara sa jag inte glommer, jag ska skriva om hos Megans, fotbollsmatcher, sjuk, homecoming week, powderpuff game, pepasembly, homecominggame, homecoming dance okej.

men just nu ska jag bara skriva av mig om en kul sak som hande idag haha. I min theatre 2 class haller vi pa skriva material till varan play, och jag hade skrivit ner en dikt pa svenska som jag skrev forut, och forsokte oversatta den, och alla tyckte det var sa coolt med svenska skrivet. So I go: "u wanna see ur name written in swedish?" och theyre like yeah! sa jag gor massa konstiga tecknen, typ chinese haha och nan annan go "write my name too"
serously??? haha! min larare tyckte det var kul haha.

jag maste stada mit badrum nu och mitt rum och sant. min och jennas garderob(er) ar helt galet stokiga a, like hennes rum, allt ligger overallt... HOMECOMING DANCE TOMORROW!


Kommentarer
Postat av: Lena

Har ni sol än? Du ser så brun o fräsch ut! Jag känner mej så höstgrå. Kram

2009-10-18 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0