Dålig uppdatering

Hej Sverige!

Okej, nu har jag varit i usa i snart tre veckor, och hos familjen i drygt två veckor och under den tiden har jag åstadkommit blyga två inlägg. Jag slår mig själv på fingrarna.

Anledningen till att jag itne uppdaterat på så länge är att jag har haft mer än full upp. Jag har bokstavligt talat varit upptagen 24/7 (mormor, farmor och farfar, det betyder att jag varit upptagen 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan). Vi har gjort saker hela tiden, och på kvällen har jag stupat i säng, för det har tagit bra lång tid att komma över jetlagen. Jag ber om ursäkt för detta till mina förhoppningsvis fortfarande oh så trogna läsare...

Idag är det Lördag den 12e september och jag ska försöka sammanfatta allt som hänt. Det kommer förmodligen bli en jävla oordning och väldigt förvirrande men eftersom du som läser detta är så otroligt förstående spelar detta ingen roll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0