Fotbollstraning!

Okej, jag ska uppdatera allt om dom senaste tva veckorna, snart, typ, men nu maste jag bara skriva av mig. FYYYYYFAAAAAN. vilken jobbig fotbollstraning. USA....

Spya kom upp i min mun... I'm just saying.

Okej jag kan lika garna fortsatta med fotboll nu nar jag anda ar igang. jag hade try outs mandagen efter jag kom hit (typ 4 dagar senare) och jag var valdigt nervor, for jag har inte tranat pa typ 2 ar, pga rygg och nackskada=min kondition suger m.m.

MEN JAG KOM MED! Vi spelar i klubblag pa hosten for skolfotbollen ar inte foran till varen for tjejer. Vi hade tre matcher forra helgen, vi forlora en och tva oavgjorda. jag gjorde en assist.

snart (om vi orkar) ska jag och jenna (som forovrigt redan ar min syster) aka och kolla pa skolans football game mot hudsonville!

Okej jag maste ata nu for I'm starving. Iaf sa ar allt skiiiiitbra vilket det har varit sedan dagen jag kom hit, och jag mar bra. 4 dagar i skolan. ok ok BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0