To make a long story short: I love my american life!

Det ar sjukt. Jag skams över att inte bloggat för jag har sa himla mycket att berätta så det är inte sant. varje dag händer det nånting speciell och det kommer bli så svårt att komma ihåg altt att jag nästan i nte vill försöka haha.det kommer inte bli nån struktur alls.

en kille har frågat mig till homecoming haha, han är creepie actually. jag kommer inte gå med han, han har tillochmed en flickvän men frågade mig istället...

jag har en underbar homecoming dress...

jag hade en underbar helg, football game pa fredagen och bonfire, shoppade med haley och rose pa lördagen, party här på lördagen, hade sjuuuukt kul, jag kan inte ens beskriva... söndag laga svensk mat med en svensk anton en halvtimme  från mig... sen hände det en sjuk grej men jag orkar inte ta det nu... så sjukt KUL dock.

den snygga football killen i min english class blir bara snyggare och snyggare. han var hos oss på lördagen och idag pa engelska klassen berätta han för alla att "i hung out with emelie on the weekend" haha. jag var stolt som tuppen;) en kille vid namn zack stöter på mig som fan, han är väldigt snygg men är 20-21. och en till kille på college tyckte jag skulle komma på en college football game till helgen och han skulle ta ut mig på middag och sen "party with us beautiful" haha. han ar den snygga fotbollskillens äldre bror btw, behöver mer sägas?

fotbollen är jättekul, har så sjuukt roligt med tjejerna i laget och blir presenterad som "this is the funniest girl i've ever met!" haha. jag träffar så många människor alltså.

min mattelärare sa häromdagen att "i can tell from your work that you are very smart" haha, helt oprovocerat, så känner migs å grymt stolt, jag menar, det är matte på engelska! alla ord är nya! och dom gör matte som vi inte ens gör. fan. jhaha

skolan är dock jobbig massa prov och sånt och jag däckar alltid på soffan när jag kommer hem.

min värdfamilj är den helt sjukaste bästa amerikanska familjen du kan tänka dig. jag älskar dom! och jenna och jag är systrar redan, och vi har så sjukt kul ihop och när vi är ledsna tröstar vi varandra. jag grät dock första gången idag, då gick jag in till jenna (som hade gått och lagt sig, kl var över elva) och vi satt och pratade och kramades och det slutade med att vi satt i en halvtimme och skrrattade .

fan vad mycket jag har att berätta alltså!

jag och jen har köpt halloween costumes. så här sa jenna: du vet i filmen mean girls när dom säger att "halloween is the night when every girls can dress like a slut and no one cares" ? that's exatly how it is.
haha så jag ska va en police, "officer naughty" hahaha, assnygg dock, och jenna ska vara en nurse, hahahah ska lägga upp bilder.

nu orkar jag inte mer men hoppas jag orkar imorrn. nu är kl halv ett och jag ska sova för att kliva upp kl fem imorgon bitti och göra lkäsor jag inte orkade göra, sen med J äta donken frukost innan skolan.

to make a long story short: I LOVE MY AMERICAN LIFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0