uppdate

Okay, mitt forra inlagg var halvt. Efter fotbollstraningen sa coach "we're happy to have you on the team emelie" och skakade hand, och efter traningen akte jag och jenna till tylers college. Vi akte fel vilket leddde till att vi inte kom fram forns midnatt haha och var tvungna att stanna och kopa mc donalds pa vagen. Nar vi precis fatt var mat i drive thrun insag jag at jag inte hade fatt na salt, "No! I need salt!" sa vi backade genom drive thrun och fick mitt salt.

god, detta tangentbort jag anvander nu ar cp sa jag tanker inte skriva na mycket.

Jag har borjat tanka  pa engelska ibland, och det ar forvirrande med tva sprak just nu haha.

Imorrn har jag auditions for the fall play, "the boys next door" . Alla stora roller ar killar, trakigt nog, och dessutom ar jag svensk haha, men det skadar inte att forsoka!

Hade en rolig soccer pradtise last nigt, and today my head hurts after all the headers...

haha oj. jaja, headers ar iaf nickar! Jag far standigt berom for min engelska, och folk sager att jag ar mycket battre an de andra utbytesstudenterna pa skolan hehe. jag ska beratta mer men nu maste jag gora laxor, sjukt mycket skola... :) ska nog se boys soccer game 2night med Celine ohc nagra bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0