A sunday in the states

Sitter har i ett soligt (men formodligen kallt) Michigan med mitt kaffe. Haha ja ni laste ratt, kaffe. Jag har borjat dricka lite kaffe den har veckan, det ar seriost ett maste for jag hr borjat somna i mina klasser och sa mycket viktigt vi gar igenom nu sa har jag inte tid med det! Jag var ju ett snille och fixa jobbigaste/svaraste schemat till sista/skoltrottaste terminen (trimestern).. Men med lite kaffe haller jag mig vaken! jag har alltid vagrat kaffe, for jag ville inte bli beroende och jag trodde det var daligt men jag har gjort research pa diverse individuella internet sidor och alla sager att det ar bra for dig for massa olika saker!

Ska ut och springa om en stund, var ut och spran igar med. Annars har jag fotbollstraning/match varje dag efter skolan och efter/fore det harjag teater! Dead Man Walking ar en gryyyyym show! Igar var vi pa skolan mellan nio och fem och tranade!

Jag har varit jatteduktig hela veckan med att ata nyttigt, och jag ska verkligen forsoka halla i det, och ensam bekampa det amerikanska samhallet!
Lite kul att America i sig ar ett land med feta manniskor, men rockford ar en liten finfornam klick med traaaaadsmala personer som ar super atletiska haha. men inte sa konsigt att man inte lgger pa nan vikt om man tranar tre timmar varje dag! 

Annars da.. Lite random, det ar massa homosexuella killar har. Eller iaf 4 som jag kanner pa min skola. Liksom, sm har helt oppna med det, och jag har flera homosexuella kill vanner som ar saaaa roliga, precis som pa film:P "omg Emelie, you are sooo sexy But dont worry about me, im so gay!" eller natt i den stilen.

Rockford ar foresten valdigt republikanskt! Och alla verkar altid vara negativa mot presidenten (vem han an ar for tillfallet).. alla hatar the new health care bill.. Kelly kallar obama for NObama haha :P
jag vet inte om ni sag mtv movie awards men program ledaren som ar fran england made a joke: "england is different from the us in many ways.. instead of elevator we say lift, instead of truck we say lorry, instead of having people die in our streets we have health care!" sa ibland ar jag modig och knap och drar det skamtet :P mahaha

okej, telefonen ringde just och de var till Kelly sa jag gick och letade efter henne och det sag ut som hon just kom ut fran mitt rum....... why? hon ar lite konstig av sig ibland nar det galler mig, som om hon letar fel.. men what tha heck det ar tva manader kvar. exakt idag faktiskt!

Men jag har det bra har! Jag fick en total skriv block i huvet nu! haha

Efter springturen ska jag plugga for mitt u/s government prov som jag har pa tisdag och sen skriva ett tal som jag ska halla imorrn.. imorrn, onsdag och fredag har vi borta matcher. jag ar nervos, vi moter jatte duktiga lag!

Vi ses snart nastan!

Kommentarer
Postat av: Lena

Lycka till med allting!

Om det känns svårt att fråga mamman direkt kanske du kan fråga pappan eller deras dotter?

Kram <3

2010-04-19 @ 17:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0