I might have met, and flirted with, Cam Gigandet

Okej sa en grej jag har glomt beratta! Nar jag var i Mexico spanade ja gin en skitsnygg kille vid poolen, dagen innan vi skulle aka hem. Han sag precis ut som Cam Gagandet, men ingen av tjejerna visste vem han ar! Han ar med i Never Back down, och med langt fult har i twilight.. (googla) men iaf, sa bestallde jag dryck bredvid han i poolen, och han yels "whats the bartenders name?" and i go "ey Omar! for en av bartenderna hette omar haha.. =och han gar "is that his name?" "idk but someone is got to be called Omar!" sen gick jag till andra sidan baren och han liksom spanade in mig hela tiden..
sen sag jag att han verkade ha flickvan for dom gick runt och holl hand hela tiden, trakigt tankte jag. Han som var sa snygg och sag ut som Cam Gigandet.

Iaf, nar jag kom hem sag jag pa nan kandis sida grej "cam gigandet with girlfriend in Mexico" ARE U KIDDIN ME??" och flickvannen sag seriost ut som tjejen jag sag han med...

this is for u Emelie Gustafsson.....

Kommentarer
Postat av: Lena

Varför blir jag inte förvånad?! Du minns väl vem du såg och dessutom pratade med på Arlanda ifjol?! Inte så känd som denne Cam men ändå!

Kram

2010-04-19 @ 17:16:04
Postat av: Lena

Omg, kollade lite på Google och han är ju skitsnygg!

82:a = för ung för mej ;-)

2010-04-19 @ 17:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0