Mexico was a booomb! My life is..

..the life to live! That's how it feels like. Wonderful, good good times. Iallafall har det varit det i Mexico. Vi hade galet kul och da menar jag galet, for galet var de allt....

Sen hander det trakigheter i Hudik och mitt hjarta och mina tankar ar dar nu <3

Skolan ar helt plotsligt jatte jobbig,ligger bra mycket efter i typ alla amnen for jag hade varken tid eller ork med musikalen ochfotboll och nu ar dfe fotboll och teater.......... nar ska jag lara mig? Trodde verklgien jag larde mig forra varen nar samma sak hande med jobb och korkort och allt men nastan exakt samma procedur upprepade sig, tillochmed en utlandsresa pa samma tid, dock inte med samma familj.

De har senaste dagarna sen vi kom hem fran mexico har jag och Jenna bara latat oss och kollat pa gamla filmer (mulan och pochahontas 4ever in ma <3 haha) och legat in the basement, istallet for att plugga och tvatta som vi verkligen behovt. Igar blev vi helt enkelt tvungna att sova dar nere (det ar liksom som ett tv rum) for vara rum/sangar ar kaos! sa somnade till "the proposal" valdigt mysig film.

Nu maste jag verkligen plugga matte... gaah.. har prov nasta timme och vill bara do...
sverige: varje gang ni suckar over skolan.. kom ihag att det kunde varit varre, det kunde varit pa engelska! :P

Men ja e int' bitter!

Solen skiner, jag var ute och sprang igar och ljumsken och hoften holl(okej, jag hade lindat men anda!) sa ja ghar fotboll idag efter skolan efter teater motet! Nu maste jag plugga. vill inte. hade bast!

Kommentarer
Postat av: Anders

Skönt att höra av dig igen, kul att Mexico var lyckat. Vi har fått fin väder här hemma oxå! Kram!

2010-04-12 @ 23:00:28
Postat av: Kokken

Jag trodde du hade glömt oss.

Fanns det ingen dator i Mexico?

Här har huggormen letat sig fram så våren är här.

Ha det bra.

2010-04-13 @ 06:25:43
Postat av: Lena

Tungt när inte kropp och själ är på samma ställe, förstår att det är jobbigt för dej nu. Knäpper mina händer...



Kram <3

2010-04-15 @ 12:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0