Na na na na hey hey

So, Carly didn't call me till late yesterday, so  we're going shopping for the play today instead, just as good! She's picking me up at 10.30, and now it's 9.50 so i guess I got a little homework time baah.
Yesterday I started my day with a 6 mile run! OMG I felt so proudafterwards, cause let me tell u, I cant even friggin remember the last time I ran 6 miles (6 miles=almost 10 km).. But the thing is, I was tired afterwards, but not That super tired. I am starting to get my condition back, which makes me so so so happy.
Talked to my dad yesterday and decided to run WHOOOAA f*ck now I jsut realized jag menar jag skriver på engelska, haha skulle skriva skymningsloppet hahahaha my god. det är så irriterande. Grejen är att jag vill bara skriva med både engelska och svenska, jag kommer ju ihåg allt (forutom vissa ord ibland) på svenska, och jag vill inte bli som den där tönt skådespelaren whats'his'face som sa "its hard to remembra svenska språket" efter typ en månad i usa, men när man talar ett språk hela tiden, blir det att det kommer lättare.
Iaf, pappa och jag ska springa milen på skymningsloppet, tråkigt nog så missar jag blodomloppet :(
Så igår tog jag det lugnt och la in music på ipoden, så nu har jag massa grym musik att springa till :D
Dessa veckor har jag bara velat ta det lugnt på helgerna, för jag är så trött och har så otroligt mycket att glra på veckorna, och kliver ofta upp 4 för att ha tid att springa, duscha och ibland även göra läxor.
Idag hade Sofia Lindh skrivit till mig på facebook, ochsorry to single u out sofia, haha men jag vill bara säga at det gör mig så glad att höra från er, även om vi inte pratat på tusen år, eller om ni bara kommenterar "läser din blogg" det gör det roligare att blogga!
Föresten, vet nån om man kan byta inriktning? Jag vill inte bli åklagare längre. jag vill gå språk. men såklart vill jag inte gå om ett år,,, till. (som man kan säga, eftersom jag missade ett år iochmed att jag var här...)
JAG ÄR PÅ SÅ BRA HUMÖR! :D Fast jag har ett tal imorrn som jag inte börjat på! :D Och detention hahah, och eftersom jag har inte tid efter skolan måst ejag komma in innan skolan börjar och ha min detention for tardy, being late in the morning;)
Lyssnar på music from the O.C och det gör mig så sugen på oc boxen.. ville verkligen köpa den i sommras men höll i plånboken, får se om jag har råd att köpa den i sommar!
Fan kanske måste göra mig i ordning? fast å andra sidan går de ju på tio min men eftersom jag har bestämt mig för att sluta vara sen ska jag nog göra mig iordning nu och dagdrömma om Cam Gigandet, nam nam.

Kommentarer
Postat av: Anders

Vill bara att du skall veta att det är jätte kul att läsa din blogg, eftersom du får med så mycket information varje gång du skriver. Kram Pappa

2010-04-25 @ 16:40:57
Postat av: Stimpa

Emelie jag saknar dig så mycket! Längtar tills du kommer hem, då blir det en tidig midsommar! Härligt att höra att du har det så bra. Kram!

2010-04-25 @ 19:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0