Never back down

Tack Lena, du är alltid så uppmuntrande!:)
Kokken: Nej, dit är det långt kvar än! haha
Omg jag mår så bra, förutom vad heter det i benen man får ont i ofta.. eller alltså, benhinnorna! Men skitsamma jag är på bra humör.
Så jag skrev om träningen igår, och imorse klev jag upp tidigt och stack ut och sprang i 45 min! :) (vet inte hur långt, för när det är mörkt springer jag i ett "neigborhood" a lá Desperate Housewifes, runt runt runt och tar tid haha. )
Sen var jag på bra humör hela dan, och när klockan ringde skyndade jag mig ut till bussen och drog i väg till Jennison (gul skolbuss, ofc).
Freshman spela 0-0, sen spelade vi 6-0 och jag gjorde min bästa match hittils! Blev inte trött alls, hade hur många skott och nickar och grejer som helst på och framför mål, ett mål, med vänster som var snyggt med:) Och efteråt sa en parent "nice goal!" "thank you!" "no, thank YOU" haha:) Sen tittade jag på varsity som också vann och var asaaaa bra! Sen kom jag hem och stack ut och sprang i en halvtimma:)
Nu sitter jag här i min otroligt stora och sköna säng.. Seriöst, jag kommer ha separations ångest från dom weirdaste grejena, bl a denna säng som är den bästa jag nånsin legat i! Omg, nu lät jag som varsta "slut" haha. Men men:P
Imorrn ska vi några tjejer till good will och salvation army och leta kläder till våra roller i the play, ska bli så kul! sen tror ja de blir sleepover hos Dela.. Sen söndag ska jag och jenna och leta PROM DRESSES! OMg det här året har gått så fort ändå!
Jag är så glaaad!!!!! Och min bok jag läser "the pact" av jodi picoult är så spännande!
Matten går bra med! har A! kul, eftersom det är på engelska.. men engelskan seriöst, inga problem längre... förutom i us government, måste jag fråga ibland..
men alla amerikaner freakar jämt out (jag vet jag använder den fulaste tänkbara svengelskan men id f care lol)
över min engelska.
Massa kramar till min Mamma och Pappa, älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: Veronika

Älskar dig ja me, mitt lilla ♥

Längtar såå tills du kommer hem i juni.

2010-04-24 @ 20:10:10
URL: http://emeliearborenusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0