Onskar att jag inte behovde vara i skolan idag..

Tungt attbara nar dom har grejerna hander bade hemma och har samtidigt, och jag kanner att jag hellre drar mig inat mig sjalv an utat till kompisar har.. langtar efter hemma.. en trost i allt ar att springa. springer minst en gang varje dag nu, klev upp 4 i morse och sprang i 45 minuter.. vill bara kommahem och springa mer.. det funkar som nan sorts flykt, och jag har bra musik pa ipoden och det ar latt att samla tankarna.. idk..

nu ringde klockan,, har suttit vid datorn pa lunchen, vill inte ha mat. skadicka mer kaffe nu ochga till min korlektion, vet inte hur den kommer ga.

saknar er dar hemma.

Allt gor en starkare.


Kommentarer
Postat av: Kokken

Ta det lungt och sköt om dig

2010-04-30 @ 06:15:06
Postat av: Julia

Hej! Förstår att du har det jobbigt nu. Har hört vad som hänt. När du kommer hem får du en stor stor kram...<3 Håller du på att ta körkort?:O coolt!

Du frågade i ett tidigare inlägg vad som var normalt i viloväg alltså i veckan. Det är inte bra att springa "minst en gång varje dag", det sliter otroligt på kroppen och du bryter ner den hellre än bygger upp den och får lättare skador. Jag sprang fyra gånger i veckan innan operationen, och nu tre. Det är bättre att träna lite mer allsidigt har jag själv insett.. Springer du bara korta sträckor så funkar kanske varje dag. Men inte i längden tror jag! Hoppas att du tar hand om dig nu och är "lagom". Bara att höra av dig om du vill prata. saknar dig, kram

2010-05-07 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0