RIP Stephen (f)

FAN FAN FAN FAN FAN en kille jag känner här har tagit sitt liv, Jenna väckte mig och grina. Jag har bara haft en klass med han men jenna oc halla hennes kompisar, känner han väl och allt är skit. Stephen är senior. fuckkkkkk
jenna åkte till en kompis hus men jag kände att dom har alla känt varandra sen dom var små oc hjag ville inte tränga mig på i sorgen och jagville vara stark för jenna, men så fort hon åkt gick jag ner på mitt rum och tårarna bar rinner. Fan att såna här saker ska behöva hända! Hans flickvän,som jag umgås med, är helt ... ja, det finns inte ord.
faa-an.

Kommentarer
Postat av: Lena

Men åh så tungt! Som så mycket annat så borde sånt här bara inte få hända. Tänker på dej.

Kramar <3

2010-04-29 @ 07:30:33
Postat av: pappa

Usch vad tråkigt, man vet inte riktigt vad man skall säga. Men jag tänker på dig och dina vänner!

2010-04-29 @ 09:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0