Running on clouds

g är på så himla bra humör! Träna får mig att springa på moln haha. Idag när jag kom hem från fotboll och teater stack jag ut och sprang 6.5 km,jag springer vanligtvis bara 2,3 haha, men jag måste berätta att det är världens längsta backe på slutet, och den är väldigt jobbig... sen gjorde jag 500 situps! förut brukade jag göra typ 3x20, sen nu har jag brukat göra 3x50. Men nu gjorde jag det, sen 100 på sista, sen gjorde jag hundra några ggr till haha.
Nu ska jag äta och stretcha duscha plugga städa bla bla bla.. game day 2morrow! :)
föresten, did i mention we're having grillat? ;) Gilla!

Kommentarer
Postat av: Kokken

Tänker du bli nån slags bodybuilder?

2010-04-23 @ 06:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0