"We're gonna get SHOT!!!"

Idag var så jävla awesome! random information; orden awesome och excited ar tva ord jag absolut inte kommer kunna sluta använda.. det finns inga bra translations och orden har förevigt fastnat i mitt messed up vokabulär!
iaf, idag; Efter att jag stått ute i kylan i tusen år och väntat på carly kom hon och hämtade mig, och när vi hämtade dela insåg jag att vi bor typ 3 min från varandra! Jag har hämtat upp henne förut men inte från/till mig så jag trodde hon bodde as långt bort haha.
Vi hade så jävla kul på Good Will, där vi efter många timmar slutligen hittat våra kläder till teatern! Jag har två dräkter, en lavendel blå och en mörk grön. Jag köpte även en blå blazer till mig oc hen grön jacka, dom kostade liksom 20 lappen.
Ska verkligen försöka få in bilder, men nån jävla cpidiot har stulit min kamera med mitt minneskort i! min dyra kamera. alla mexico bilder m.m. jag har en liten digital kamera med, men jag ahr ju inget minneskort!
Sen jfddfldsljkdfjkdls hittade jag min prom dress! eller innan det, hamnade vi i gettot på vår väg till the mall haha, carly och dela was freaking out, dom var så rädda, och jag började skrika "OMG WE'RE GONNA GET SHOT! WERE GONNA DIE!" just to mess with em haha, och Dela (som är mörkhyad och alltid drar "black-jokes") omg thats five black kids! We're in the getto! I cant let them see me with u people, they will think I betrayed them!"
jag kan seriöst inte förklara hur roligt vi hade idag. Tre psykiskt störda personer :D
Iaf, min klänning är väldigt enkel. Nu mot slutet måste jag spara lite på pengarna för det är väldigt mycket roligt jag vil ha råd med (och tid haha)
men den är svart, lång, strapless, och jag köpte massa guld/svart/pearl smycken till som stylar upp den, sen ska jag ha klackskor (har jag råd köper jag ett par nya coola) och så ska jag ha nån cool frisyr:)
Also, I loveeee subway!!!
Nu har jag skrivit på mitt tal, och ska städa rummet lite (känns som jag gör det varje dag) och förbereda inför morgondagen.. kommer nog stiga upp 4 imorrn och springa, och sen ha detention (YES!).. idag var min vilodag. för visst är det sant att det är bra med en vilodag nån gång ibland? är en gång iveckan rimligt? Snälla kommentera om du vet:D

Kommentarer
Postat av: Lena

Hm med ditt tempo behöver du minst två vilodagar! ;-) <3

2010-04-27 @ 08:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0