Frukt-Ost

Nu ar kl 6.25 och jag har varit uppe i en timme. Druckit te, sminkat mig,lyssnat pa snow patrol's "set the fire to the third bar, som ar sjukt bra! Har aven forsokt ta bilder till dagens outfit men de gick inte sa bra haha. Men jag har iaf pa mig en turkos lite storre troja/klinning som ar spracklig i fargen, skitsnygg, svarta leggins, svarta hoga stovlar med guld dragkedja pa kanten och en svart kofa. Haret ar lite lockat!

Fan det ar otroligt hur skon "min" sang har ar. Jatte svart att kliva upp pa morgonen.
Idag har jag prov. yay. amerikansk hisotira, och jag har fan inte pluggat ett dugg. kul liv. far skylla mig sjalv men jag far val gora som ja brukar och "wing it" haha. Langtar emst till efter skola n nu hela dagarna, for da ar de musikal traning och sa roligt folk dar!

♦oooh imorn ska jag, Alina och Kelsie fran min business klass pa IHOP (International House Of Pancakes) till frukost innan skolan! :D Men Alina har Zero hour som borjar6.30 eller natt sant, haha sa vi maste upp rejalt tidigt! Men det kan det ju vara vart om man far mumsiga saftiga amerikanska pannkakor med bacon agg och juice och massa frukt till frukost! En tanke foresten, borde man inte ata frukt och ost till frukost? Pamandag ska jag gora det bara for att den riktiga kanslan ska infinna sig!

nu maste jag kila !

Kommentarer
Postat av: Pappa

Faan vad sugen jag blev på pannkakor nu! Sitter på jobbet nu och skall snart åka hem. Måste göra pannkakor i helgen!

2010-01-21 @ 17:45:51
Postat av: Veronika

Haru gått o blitt "morronmänniska" nu? Va tidiga mornar du verkar ha... Puss o kram / Mamma

2010-01-21 @ 18:06:12
URL: http://emeliearborenusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0