I'll make you some warm milk, honey

Ville bara skriva ett ultra kort inlägg lite snabbt när jag sitter här i sängen (i jennas rum men det kan jag skriva mer om sen) med en kopp varm mjölk som Kelly gjorde till mig för att jag inte kunde sova! ÅÅh! Blir liksom lite tårögd, och känner mig så hemma.
Trots att jag längtar görmycket  efter alla svenska familj släkt och vänner! Men vem sa att det gjorde nått att skaffa extra ;) ?
Kram från mig.
PS, i lördags kväll köpte jag 12 böcker och läst ut två nu. Älskar engelska böcker och vill aldrig läsa nått annat haha. och bokstorerna är d haha vänta nu va fan skrev jag seriöst storerna???!!! affärerna! iaf är de mysigaste ställena som finns!! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0