I'm miles from where u are..

Im lying down on the cold ground
I pray that something picks me up
And lay me down in you
Warm arms

Saaaa bra lat! Set the fire at the third bar, med snow patrol. Den ar pa trailern  til filmen "Dear John" som snart har premiar, laste boken och var inte sa jatte imponerad, trots att det ar nicholas sparks, samma forfattare som till the notebook, men men. Jag tror filmen kmr bli grym!

Och jag kan ju kanna mig in i laten ;)

Klev upp nio i morse, drack en kopp te och stack till gymmet och tranade i en och en halv timme. Idag har jag massa saker jag kanner for tt gora, som behopver goras, fa se om de blir av! Och maste stada rummet,  tvatta, sola solarium,, kopa lite grejer.. hatar att inte kunna ta mig sjalv nanstans.
Mumsar pa  lite tomater, lskar verkligen korsbars tomater! Godis! haha

Idag forsokte jag verkligen pusha mig sjalv pa gymmet, jag vill att det ska grora ont  imorrn haha! Har varit 6 ggr den har veckan, var inte igar.

Jag har det bra har! Och jag ar sa hiiiiimla excited for mexico pa spring break! 75 dagar kvar!  yaaay


Opening gifts at Christmas Morning :D


Kommentarer
Postat av: Anders

Kula attt läsa att du går in så för träning. Och att du läser. En riktigt modern svenskameriansk kvinna.Mexico kommer att bli jättebra tror jag! Kram Pappa!

2010-01-16 @ 22:31:28
Postat av: Lena

Duktig du är! Jag har tyvärr slöat till ordentligt, jag borde tänka på bikini 2010...

2010-01-19 @ 23:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0