"Oops.. I dislocated ur rib..."

haha stimpa jag skrattade högt när jag läste din kommentar om "mina chips" hahahaha XD sommarn blir grym,med våran sena fejk-midsommar:D

Tack alla ni som kommenterar love it! :)

Just nu sitter jag och ska tvinga mig att göra läxor.. har blivit så dålig på de på slutet, alltså senaste veckan.. gör ju så mycket annat:P
Idag blev jag sjukt deppad på min kiropraktor när han bestämde sig för att prova en ny grej och drog mitt huvud på ett sätt som "dislocated" mina revben oc hannat piss i hela ryggen och nacek nså det gjorde så ont att jag fick hålla tillbaka tårarna, men mest för att jag var så arg.. och det var itne meningen att det skulle göra ont tydligen! och jag var påväg till gymmet och skulle även simma efter. istället fick ja ligga i soffan med is, och även i badkaret med iskallt vatten förvar så svårt att isa hela ryggen oc hnacke... men kan ju vara bra att ha en dags paus från gymmet med, men ändå. Ska dig igen på fredag (går tre dar i veckan) så håll tummarna för att revbenen får stanna kvar där dom ska =)
Har blivit jätte bra kompis med två tjejer som har kör, musikal och play med mig, Marisa och Della, love 'em! I helgen var vi och några till på bio om ja inte nämnt det, NINE, var inte så bra,,,, men vi hade kul ändå! och Marisa har följt med mig på gymmet flera dagar nu.. På lördag har vi rehersals på dan, sen ska dom och kankse nån mer komma hit på sleepovaah:) Vi ska kolla på gamla svartvita filmer med Audrey Hepburn och Marolyn Monroe, äta Ben and Jerrys och skvallra! Låter det inte så amerikanskt?! :D
Annars känner jag mig jätte bra! Hade ju gått upp i vikt sen jag kom hit, trots att jag spelat fotboll, men maten här är annorlunda även om inte min värdfamilj är junkfood monsters haha,, iaf så har ja börjat komma tillbaks lite i form nu igen :) har ju bara tränat regelbundet i två veckor på gymmet men går nästan varje dag och det känns väldigt bra!
Idag gick jag till skolan helt utan smink! Kände mig så bra att kunna göra de, för annars känner jag att jag har så ful hy, men har tydligen inte det! Fick även massa komplimanger så nu ska jag vara utan smink oftare! :) Kändes liksom skönt att inte bry sig!
Ja, det får bli ett kort inlägg idag. Kan tillägga att det är så kul att prata med er på facebook och skype och msn, ni vet vilka ni är! även om det inte är ofta, eller er jag pratar med varje vecka, så är det jätte kul att höra om era liv eller bara småprata!
Och för att skriva om dåliga saker så är de massa krångel med min bankdosa och det gör mig väldigt nervös! men kan uppdatera om det, men tänkte att det kan ju vara kul för er att höra om skit grejer med ;D
Många kramar för -haha, från menar jag, svenska är svårt!- från USA!
Känner på mig att det bara blir bättre och bättre nu... Och sommaren
kommer även den bli grym!
Haha hela dan har jag gått och önskat att nån skulle butta enr mig för trappen eller nått så jag skulle måsta åka hem för jag var så sjukligt trött och bara somna på lektionerna, men nu när ja borde vara ännu tröttare är jag så himla positiv! Tror det beror på Stimpa's kommentar, kram till Stina!!! ;P

Kommentarer
Postat av: Kokken

Hurra för gamla klassiska film.

Sitt och njut med dem

2010-01-28 @ 06:04:21
URL: http://emeliearborenusa.blogg.se/
Postat av: Lena

Fint blomfoto! Vem har skrivit den fina dikten i förra inlägget? Jag har faktiskt sagt att du har fin hy men tur att fler upprepar det, så du lyssnar! ;-)

Blir så ledsen när jag läser om kiropraktorn, han är "godkänd" hoppas jag, alltså diplomerad? Hur känns ryggen nu? Kram <3

2010-01-28 @ 12:00:01
Postat av: Veronika

Åhh gumman, håller med Lena... Har nån koll på vare e för "benknäckare" du går till? Å du har väl alltid haft bra hy, tycker ja. Tjejkväll alltid mysigt - pyamasparty kanske? Love u allways ♥

2010-01-28 @ 21:14:45
URL: http://emeliearborenusa.blogg.se/
Postat av: Ingela Lund

Åh jag älskar Audrey Hepburn!! Hoppas ni får supermysigt :)

2010-01-28 @ 22:38:12
Postat av: Anders

Hoppas verkligen att det löser sig med ryggen. Kram!

2010-01-31 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0