Shut your eyes and make this go on forever

Är det bara mamma, pappa, Lena och Kalle som läser min blogg? Ni får ju börja kommentera lite vafan ;)
Funderar på om jag ska börja lägga upp dagens outfit och sånt för jag har så cool stil nu förtin! Haha men faktiskt så får jag ungefär 20 kommentarer varjedag i skolan om vad jag har på mig, och lika så säger folk hela tiden bara randomly omg u have so cool eyes! eller, omg ur sooo pretty, så ingen jantelag här inte! VÄldigt bra för självförtroendet detta :P
Nu är klockan tjugo i tio på en söndag morgon här i staterna och jag har varit vaken sen 7. Vet inte varför, men an bero på att denna helgen har varit extremt lugn för mig och jag har fått mycket vila haha. Längtar tills jeff vaknar så jag kanske kan få skjuts till gymmet ;)
Sitter och kollar lite smått på prom dresses på internet, omg det finns så många fina!
Önskar jag hade alla nya bilder på min dator men icke så det blir nog ingen bild idag.
Kändes som jag hade nått att berätta men det är fan tomt. Jaja.
Åh just ja!
Igår pratade jag med Micaela jätte länge och det kändes så himla himla bra att prata med dig gummsan! Saknar micaela som fan! Och många andra! Det blir liksom att man ser vilka som fortsätter höra av sig till mig och man ser vilka man saknar mest! Jag blir så himla excited över att komma hem i sommar!
Så i detta inlägg blev det micaela jag hedrade hihi, men det betyder inte att jag inte saknar dig!
Micaela skickade massa gamla bilder på oss i går, oj oj oj vad söt man var när man var liten............... ;)
Och bara så alla vet har micaela årets coolaste hår!
pusshej

Kommentarer
Postat av: Anders

Vad kul att du verkar ha fått tillbaka din beryktade energi! Kram Pappa!

2010-01-17 @ 23:30:30
Postat av: Kokken

Har du glömt mig, jag läser ju din blogg också.

Du kan ju läsa min blogg och stjäla lite mattips och bjuda dina vänner där borta.

www.kokken.blogg.se

2010-01-18 @ 07:03:22
URL: http://emeliearborenusa.blogg.se/
Postat av: Munter

Kul att du har det bra där borta! : )

2010-01-18 @ 16:01:29
Postat av: Lena

Bra att du vilar ibland i alla fall ;-)

Jag vill också se dina kläder! Kramen

2010-01-19 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0