Sometimes I lay under the moon

sometimes I lay
under the moon
and thank God I'm breathing
then I pray
don't take me soon
cause I am here for a reason
sometimes in my tears I drown
but I never let it get me down
so when negativity surrounds
I know some day it'll all turn around




Pappa, ja, jag ater valdigt nyttigt! En konstig sak till ar att jag alskar sallad, alltsa lettuce! jag igllade itne det forut, bara tomat och gurka. sa mycket mer jag gillar nu foresten!


Nu sitter jag har i pyamasen, klockar ar bara tio i tio och det ar fredag sa jag kunde gjort antt "roligare" men jag kanner faktiskt for att chilla m.m. ikvall. Nar jag berattar om min dag forstar ni varfor ;)


Kl ringde 3.45 p.m, i morse alltsa, och 4.15 var jag uppe. Gjordew mig irodning, lockade haret... och skulle anvanda harsprayen men jag anvander den anastan aldrig sa spray halet hade blivit fult med torkat spray, sa jag skulle klosa bort det med pincetten... och lyckas kora in den i tummen! alltsa, hart och djupt! hur otur kan man ha alltsa? :P plus att det blodde somfan sa jag var tvungen astt springa upp och fixa plaster. (har typ anvant upp plaster foradet..) 5.15 kmr Alina och Kelsey (efter lit e virrande) och hamtar img oc hvi beger oss hungriga till IHOP. Vio bestaller dricka och nar jag far in mitt te (aen gang tedrickare, alltid tedrickare) och haller pa och fixa med socker och grejer... nar kelsey och alina kollar konsigt p mig och fragar ' why are u putting salt in your tea?!?" hur ofta ser man peppar och socker i dom dar grejerna?? idiot. fick nytt te iaf. Pannkakorna och omeletten (cheese and ham) var underbara saklart! Kom till skolan en timme uinnan och gjorde en skal! pa pottery! Och nar min larare ser den blir hon helt crazy, omg emelie! everyone look! hon freaked out over att den var sa bra haha och jag har ju precis borjat! Sa det var kul kul :)
Vi hade iaf halv dag idag sa alla lektioner var forkortade till typ en halvtimme sa gjorde inget nyttigt pa hela skoldan:) nar vi vid elva tiden gick ner till choir rummen serverades det subway for oss i musikalen nar alla andr agick hem, oc hsen hade vi traning till tre.


Jag "fick en roll" idag yaaay sa himla kul, jag berattar mer se nfor ar sa trott pa det har javla tangentbordet!:P


efter traningen (som var sjuuuukt kul!!!!) akte jag itll kiropraktorn, fixade rygg, nacke och svanskota, och skvallrade med receptionisten. Hon fragade en massa och ar jatte trevlig, och sa "You are so beutiful! I asked dr. Mikilack (my doctor) 'doesn't emelie have the most beutiful eyes? bla blab bla hjahha, och det vra seriost tredje eller fjarde ggn idag jag fick komplimanger for mina ogon! och fick formdodligen 30  kommentarer om mina klader, eller om att jag bara ar vacker, eller om att jag har perfekt hy, bla bla bla. vad jag menar mwed att beratta detta ar, forutom att det kanns sa bra att hora, INGEN JANTELAG! Och det ar sa hilma skont! Jag ger ju sjalv alltid komplimanger nar ja gillar natt med nan , men man ser inte de sa ofta i sverige, lilla javla landet lagom..


efter kiropraktorn var jag och solade, sen akte vi pa target (affar) och kopte tlite traningsklader oc hstrumpor och saker, och sen var jag pa gymmet i tva timmar! Gud sa skont det ar atrt gymma varje dag! Doclk somnade jag i solariumet, sa trodde inte jag skulle klara mig till gymmet, men fick lite extra energi fran nanstans i slutandan!
Nu har jag duschat och kanner mig valdigt bra i kroppen! Ska kanske mumsa pa lite flingor och mjolk.. okej det later sakert konstigt, och jag har alltid HATAT flingor med mjolk.. men pa julllovet provade jag detr och nu gillar jag det mycket! sa frasht pa natt satt! Kan lisata alla grejer jag lart mig ata sen haha.



grymt ful bild pa mig men vem bryr sig? Jag mar sa bra sa nog kan jag bjuda pa detta ultra smile!
(bilden ar fran nana's and poppie's, jeff's mamma och pappa, i minnesota pa jul)

Kommentarer
Postat av: Stimpa

Du är så skön emelie! och jag saknar dig så mycket! det blir för mycket "mina chips" och annan dramatik här utan dig. Snart är det sommar!!! :D

2010-01-23 @ 12:34:00
Postat av: Kokken

Du har alltid varit den du är nästa helt perfekt

2010-01-23 @ 12:51:38
URL: http://emeliearborenusa.blogg.se/
Postat av: Anders

Faan vilken cool dag! Du hinner då verkligen med mycket i ditt liv. Kram!

2010-01-23 @ 16:22:47
Postat av: Anders

Jättefin dikt föresten!

2010-01-23 @ 16:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0