The roof,.. the roof.. the roof is on fire!

Pappa! Haha ja, gor det! Nar jag kommer hem ska jag gora amerikanska pannkakor at dig! :)
Mamma: Haha ja, eller alltsa, det ar fortfarande nagot sjukt svart att ta mig upp, men jag forsoker att ha jattelang tid pa mig pa mornarna, att bara sitta och dricka te och lasa eller sant, hhihi, for kanner attt hela dan blir battre da! Har blivit otoligt mogen och konstig hahaha!


Det var sva pa mina tva kommentarer! Ni ar guld varda!
Nyss hemkommen fran gymmet, blev tva timmar idag istallet for en, ska forsoka fortsatta sa! Fan vad jag alskar att trana! Sitter med is nu, for markt att det halper om jag isar rygg och nacke efter traning sa mar jabattre dan efter.

Idag nar vi satt i bibliioteket 5th hour och laste bocker kande jag mig hungrig och bestamde mig for att ta upp min banan ur ryggan och mumsa pa. Nam namn tankte jag. Kladd kladd blev det! Fy fan den var hel t mosad, och da menar jag inte lite halv osad, utan som att nagon riktigt anstrangt sig for att mosa en banan, sen tankt att na, jag har ju tid over sa jag mosar lite till!
Den var i samma fack som min planbok och planner (kalender) var i sa nu ar d et banangeggiggt (ja, joseph, det ar 4 g'n i geggigt och det ar jatte coolt) . sa jag gick till badrummet och tog god tid pa mig att tvtatta ur ryggan, och nar jag for sista gangen gar in i ertt toabas for att hamta mer papper ser jag ett chicita banana klister marke hahaha, im like "is this supposed to be funny?!" haha.
sen hade vi musikal traning och det var sa roligt! alskkkkssaarrr!  nu maste jag duscha. och ata mat, grillat kycklignbrost, fy fan vad gott!
och kan j uberatta att mitt prov "went down in flames" haha. men men det skiter jag i! :D (jag far j u skylla mig sjalv som inte plugga)

I ovrigt sa langtar jag till sommarn da ajgf far traffa mina underbara vanner igen,m ni ar sa fantastiska som hor av er! Ni vet vilka ni ar!:) och sjalvklart saknar jag er som inte hor av er sa mycket med, man kan ju inte vara eperfekt haha :D

och stort tack till Morgan Person for ditt tack kort, och tack till Lena som ligger bakom iden... for ni vet vad man sager, bakom varje framgangsrik man star en utsliten kvinna! :P

Nu ar jag hungrig! och excited for morgondagens ihop besok, det kmr bli epic.

hej fran mig, som lever ett underbart liv, i USA.


Sahar trott blir man av Amerikansk julmat mina damer och herrar!
(Jeff och jag i Minnesota, hos kelly's mamma och latsas pappa)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Mogen OCH konstig; vikken weird kombination!?

Jag vill också ha amerikanska pannkakor...

Kram o puss

2010-01-22 @ 08:21:43
Postat av: Pappa

Ta det lugnt bara så det inte blir för mycket träning, eller också balanserar du ut det med maten(:

2010-01-22 @ 10:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0