When you can't go any further...

...That's when you push your self one step longer!
Så efter skolan idag var jag som sagt på gymmet, och sen kom Jenna hem och vi skulle åka och sola (måste ju börja förbereda för spring break i mexico!!!) så då blev det även gymmet igen efter solningen! Underbart jobbigt!
Borde isa nacken nu men jag orkar fan inte resa mig upp från soffan. Och är väldigt nervös inför morgondagens audition. Eller inte direkt nervös nervös, men mer för att jag inte kan förbereda mig, jag har inget manus att läsa och jag har ingen aning om hon har nån speciell roll i åtanke.
Dagens mat: (kanske en bra grej att skriva här, så ni får se vad man äter här?) Varmkorv och tator tots (potatis grejer) och gurka, men grejen är att bli inte missvisad nu. Dom är grym på mat vanligtvis men idag var det inte så speciellt.
Och jag har ju mina kanel gifflar att mumsa på som mamma skickat hehe ;)
läser en underbar bok! alltså, den är inte mysig, men den är så bra! Change of Heart av Jodi Picoult. Hon är en enastående författare som skriver om samhälsproblem, ni har säkert hört om my sister's keeper? Den jag läser nu är om death penalty, kommer inte ihåg ordet på svenska, men alltså, döda nån för hans brott.
OOOh som sagt, böcker på engelska kick svenska böckers ass!
Och fan vad ont jag har i huvudet haha.
Har ju en pottery class i skolan och det är väldigt kul, har börjat på ett hjul nu och gör skålar, och jag var klar emd en idag före alla andra höhö. Och Ms B "You will all be done with one bowl tomorrow.. Emelie's done today!" haha det är väldigt roligt med pottery.
Jag älskar mitt liv.
och bara för att jag känner för det,
you know u love me,
xoxo
Emelie

Kommentarer
Postat av: Kokken

Lycka till imorgon, du grejar det som vanligt.

Du ska få en stor buket med tulpaner, varför undrar du? Det är tulpanensdag idag.

Å det gick visst inte lägga in en bild här, så du får föreställa en, men på mailen har du en

2010-01-15 @ 08:34:02
URL: http://emeliearborenusa.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vad härligt att du trivs med livet och att det går bra för dig! Kram1

2010-01-15 @ 09:51:33
Postat av: Veronika

Ännu en fin bild av dig! Snyggt bloggat gumman ♥

2010-01-17 @ 13:47:33
URL: http://emeliearborenusa.blogg.se/
Postat av: Lena

Fin skärpa på skärpt tjej!

2010-01-19 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0