19 ar!

I nitton ar har jag levat i dag, och bra ar har det varit! Just nu ar kl inte ens elva pa morgonen och jag har inte hunnit emd sa mycket an. Sitter i springkladerna nu och vantar pa att springlusten ska infinna sig.. for det ar gor fint vader tue! :) sa ska springa och sen ata frukost och sen har jag rehersals for musikalen PA SCEN hela dan till fyra, ska bli valdigt kul!:) sen vet jag inte riktigt men antt kul blir de iallafall :) Nu borjar det faktiskt bli lite myror i baken har sa det ska noig inte bli sa svart att ta sig ut for en runda!:) har itne sprungit sen sondags :( men har kommit hem sent varje da goch da har de varit morkts och jag har varit trott och haft plugg poch ja, det har itne funnits na extra energi, bad emelie. 

igar sag jag en space shuttel! ett rymdskepp eller na som cirkulerar runt jorden, man kunde se den har i fem minuter pa himlen oigar det var skit coolt!! 


me and "poppi" pa jul, jag lussade for dom:) 

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag håller med om att dina 19 första år varit bra. Mig har dom gett oerhört mycket. Kram och grattis igen!

2010-03-06 @ 20:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0