Epic Try-Out Information!

Okay, sa vi har bara haft en dag av tryouts sa det ar inga nyheter om jag kom med eller inte.. Men jag ar sa himla glad over en sak..
Igar sprang vi forst 3.1 miles vilet ar 4.99 (haha viktigt) km. Sist jag sprang 3 miles for nagra veckor sen sprang jag pa dryga 29 minuter, sa jag var inte sa positiv. Sen ha rjag varit och sprungit och tranat, och igar sprang jag  pa 22.20! :D Bland dom basta!
Resten av coindition och snabbhets, och jongleringen gick ocksa bra. jag var itne abst men inte dalig  helr, lag ratt bra i toppen forutom pa sprint hoho. altlsa jag var itne dalig, men alla lag ytyp pa likaoch jag lag pa typ en halv till en sekund efter. (det var dom som var samre an mig med!)

En annan femma ar efterat men nu maste jag gora klart mina laxor som ja ginte orkade gora igar halv tolv pa kvallen. ska bla halla tal idag!

ha en fantastisk dag alli hopa!

oj hur engelsk har man blivit nar  man sarskriver allihopa hahahha

Kommentarer
Postat av: pappa

Kul att det går bra på tryoutsen. 22,20 är en riktigt bra tid. Kram!

2010-03-16 @ 15:52:35
Postat av: lena

Good running! Heja Emelie! Själv känner jag mej bara tung och trött just nu! Vad höll du tal i för sammanhang? Kram <3

2010-03-16 @ 22:41:39
Postat av: Lena

Oj läste bloggarna i fel ordning och såg sen att du skulle hålla talet på skolan! Hoppas det gick bra?

2010-03-16 @ 22:49:19
Postat av: Anonym

Visa att bollen är rund i sverige också, lycka till med talet

2010-03-17 @ 06:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0