Exam week!

Massa plugg nu, rehersals varje dag (sa javla kul dock:)) sa har ingen ork att blogga. plus att os ar slut och kanner mig nere haha! men hey, vi har lediga mandag och tisdag yay! och jag fyller 19 are pa lordag.. nar hande dom aren?? Kanner mig som tolv. yaya.

nu ska jag dricka mitt te och lasa min bok innan skolan. foresten sa har det varit jattefint vader de senaste dagarna, snon smalter, solen skiner och bokstavligt talat faglarna kvittrar, aven om det later lite som en klishe haha. Kan aven informera er om att vi holl en business presentation som vi jobbat med under hela terminen och jag har slappat som ett as, mest jobbat med artistiska grejer, storyboard, logo , slogan och dom svara skrivgrejerna har alina och kelsey gjort.. och forberedde mig inte ett dugg pa att presentera vilket jag ivlle gora,, men fick ett a iaf och det gick stra-stra-stralande! :) iochforsig sa hakade jag upp mig ppa ordet simultaneously som ar ett knepigt ord, speciellt med massa viktigt folk frnan diverse business colleges som sitter och antecknar, men det ar smallar man far ta!

Ha en riktigt bra dag! Det ska jag ha! :)


favorit i repris.. sa har mar jag mest hela tiden ! :)

Forutom igar forstas under forsta lektionen nar jag  bad anyone to please kill me. slowly. haha, morgontrott far man va!


Kommentarer
Postat av: pappa

Kul att du äntligen skriver, man vill helst det skalll vara något nytt varje dag. Apropå haka upp sig på ett ord, så hakade jag oxå upp mig, på pedestrians. När skulle hålla muntligt framförande på engelska på Kia utbildningen. Kram och ha det så bra!

2010-03-04 @ 15:01:31
Postat av: kokken

Hocken är glödhet här hemma.

HHC kvalar till Allsvenskan.

Och här är det nu soliga dagar och har lovat plusgrader till veckan, det får vi väl se.

HA det bra och grattis i för skott

2010-03-05 @ 06:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0