Im such a bad blogger!

OMG im sorry. For not updating what so ever in god knows how long. And the worst part of it is that the reason for this, pretty much is that ive had to much to update on haha. And now the world will never know most of it, due to my temporary memory loss.

oj. gaah! det ar sa konstigt det har med tva sprak. iaf sa har jag mycket att uppdatera om men ingen tid. enda anledningen att jag har tid nu ar att jag ar pa skolan och vantar pa skjuts for av nagon anledning som jag inte vet hade vi ingen traning idag sa jag har gatt runt till olika planer och forsokt hitta laget men men.

Mina try outs gick jatte bra!! i allt utom sprint. som jag var 2 sek efter... yaaa..! och det ar det viktigaste.. sa jag kom inte med i varsity, men dom flesta av mina fotbolls kompisar gjorde det, och nagra got cut, men dom villle jag skulel spela med JV och battra pa snabbheten sa ksnke jag blir pulled up.. hoppas.. men ajg ahr ju nigen tid att springa heller...

musikalen ar slut... CRY. den var epic.

fan vad trottt jag ar. jag somnar i varje lektion, jag vaknar inte av alarmet fast jag amste upp 4 om mornarna och gora laxor..

hela forra veckan var min mage en katastrof, jag hade sa javla ont att fradagesn cast party fick klara sig utan mig, jag klarade helt inte av det :(

alskar dom manniskorna sa himla mycket. igar holl jag tal pa det sista cast partyt (ja jag gillar att halla tal haha) och jag andrade alans tal i hangover.. ska posta det har snart.. borjade med "you guys may not know this.. but i consider myself a bit of a loner" och alex (the lead) borjar gapskratta haha... och sa drog jag wolf pack talet haha.
fan vad kul jag har men jag onskar som jag sa till mamam nar jag var liten, att det var minst dubbelt sa manga dagar i veckan..

tror oxa jag gatt upp i vikt tack vare matrummet pa musikalen, cheese and crackers ftw! haha

mexico pa onsdag! en skoldag kvar!!

KAN NI FATTA ATT JAG SKA AKA TILL MEXICO!!!!!??? MED PENGAR JAG JOBBAT IHOP??!?!!!
MED ALLA COOLA SENIORS OCH AMAZING PEOPLE!!

also, miss peyton wells som ar en av mina absoluta favoriter sen typ tva veckor, folk tror att vi ar varandra nar vi gar pa skolan, en av henens kompisar jag aldrig sett for komm och kramade mig for hon trodde jag var peyton haha.

iaf, hon ska pa samma resort som jag!! jag ar sa otroligt excited att jag nastan kissar pa mig.

sen ska jag till chiron och fixa ryggen lite.. och jsutja. sista dan av try outs strackte jag ljumsken.och "the hipflex". sa ice ice cie.

jag vet att jag skriver skandalost daligt nu men inte bryr ni er. :) jag ar sa trott och vill bara aka utomlands. tur att jag ska de pa onsdag!!!!!!!!!!

:)

vad mer. massor. onskar att jag kunde komma ihag alla smasaker.
just ja jag got in trouble yesterday hahahaha for going down in tunnels under the school with some girls..
och min rost har blivt sa mycket battre!

och jag ar trott. och min nacke gor sa ont. for jag sov pa golvet (mattor har, nivet, heltackande mattor, sa alla sover pa golvet pa sleepovers) hos Brett (varldens snyggaste...)  med massa folk fran musikalen efter cast partyt.. peyton och jag delade min kudde haha. seen morgonen efter drog jag och Emily (varfor dras jag till emilior jamt?:P) till subway muuuumssss och sen tanning.. meeehico u know.

jag var pa michigans storsta mall (shoping center) i lordags, by my self. coolt. jag gick inte vilse yaay!:) alskar amaerican eagle.. till min stora skrack visade det sug dock att dom itne hade forever 21. jag ville hoppa. men dom har pac sun som har massa markesklader sa jag kopte en fantastisk roxy bikini som jag ska visaahr nar jag lever igen! den ar svart och guld och fargig med typ fjadrar.

vet att folk inte gillar att lasa langa grejer sa ska sluta.

men om DU INTE laste hela dor du for det tog lang tid att skriva. hej

Kommentarer
Postat av: Kokken

Trodde du hade gått under jorden.

Men HAPPY EASTER och hoppas haren kommer med många chokldägg till dig

2010-03-30 @ 07:29:24
Postat av: Julia

jag läste hela! Nu har jag och emelie vår projektredovisning:P grått och trist skitväder ute.(så njut!) hoppas du får det underbart i meehico!;P

<3

2010-03-30 @ 08:00:49
Postat av: pappa

Gu vad kul att du skriver igen, och att du verkar ha det så bra! Ha det så kul i Mexico och Glad Påsk! Kram!

2010-03-30 @ 09:43:20
Postat av: kajsa

emelie vaaart i mexico ska du?:)

2010-03-30 @ 14:19:28
Postat av: Lena

Klart vi läser hela när det äntligen kom nåt nytt ;-)

"Extramamman" blir orolig över tempot och magen och nacken och ljumsken och sömnbristen och ...!

Ha en riktigt skön och rolig resa och en Glad Påsk förstås!

Kram <3

2010-03-31 @ 07:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0