"have a good day"

Det ligger en doft av sommar i luften nar jag gar till bilen med jenna, for att for sista gangen aka till skolan. Vi pratade bara om annat och latsades som att det var en helt vanlig dag, men under bilturen kunde jag fa tankar som "sista gangen vi pladdrar pa om helgen sa har" eller sista gangen vi lyssnar pa natt knappt morgonprogrami bilen", "sista gangen jag tar den har svangen".

dagen till ara har jag stylat mig sjalv fint med ringar under ogonen :) var liksom inte trott igar nar jag val kom till sang utan lag uppe och kolla pa film, Inkheart,, Skulle nog inte rekommendera den om du har battre for dig men den var anda ratt okej. jag ar ju som Zack sa, en "movienut", och alskar filmer av alla de slag.

Som du kanske forstar sitter vi i biblioteket nu, och alla barnen gor research for deras nastkommande tal, utom emelie for hon ska aka hem-eli... ehe.

har tagit emd kameran idag sa ska forsoka fa lite bilder tagna av skolan! 
Det ar idag jag kanner hur bra jag trivts har, fast vi hargatt fran 7.40 till 2.30 varje dag, samma schema, och klockan ringer hela tiden -5 min innan nar du borjar, nar du har rast, rasten ar slut, lunch, lunchen ar slut, dina 6 min mellan lunch och nasta lekttion ar slut,, osv. Men det ar sa Amerikanskrt att du kan inte lata bli att alska det.

Idag har jag med mig svenska pannkakor som jag stekte igar, till min mattelarare Mr.Schwander. han ar verkligen den basta lararen jag haft, sa himla rolig, och jag har lovat honom pannkakor sedan first tri.. Men jaklar om han inte har emd sig mina godis klubbor som han har varit skyldig mig sen jag skot en liten basketboll i mal fran andra sidan klassrummet, ett vad ingen trodde jag skulle vinna (inte ens jag sjalv, det var verkligen ren tur)

En annan grej som paminner mig om att detta ar sista dan ar att jag ha med bade marisa's klanning och emily's topp,, bytlanas klader, speciellt jag och Marisa, och tar alltid med nagot och byter.. men idag lamnar vitillbaks klader for sista gangen.

Efter skolan och efter jag sag thejda till nagralarare, ska jag folja med Leighanne och rida hast! We're going horse back riding! :D Sa jag ar valdigt excited!

Annars borjar det bli skrammandeangra dagar kvar, for jag har inte en blekaste aning om hur jag ska ha tid att traffa alla jag har bestamt med! Tisdag och onsdag ar jag iaf ledig fran skolan sa jag kan packa och stada, men alltsa det finns ju som vanligt ingen tid for allt jag vill hinna med :(

Jag ar jatte ledsen att lamna sangen jag sovit i.. den ar helt ljuvlig. jag ar inte sarkastisk, den ar verkligen underbar. Har aldrig sovit sa bra i en sang forut.

Imorse kramade jag Kelly och sa hejda till skolan for sista gangen. "have a good day"

Det ar sa konstigt detta med"for sista gangen"hela tiden.. nar jag lamnade sverige sa var det ju for sista gangen pa valdigt lange"  men nu kmrjag ju tillbaka till det mesta ska jag val saga, vissa saker ahr ju gatt och andrat sig medan jag var har, inget att gora natt at, men alla smasaker ar ju kvar.

Nu har jag snart U.S government, en valdigt intressant klass som faktiskt varit svar men pa ett bra satt!
ochjag har sa ont i huvudet for jag hann inte ta na Ibuprofin imorse.. Har inte haft tid att ga till chiropraktorn nagot sen gud vet nar, sa tyvarr verkar min rygggatt tillbaka igen. men men, fixar de i sommar! (som jag sager om ratt mycket... men men igen!) :D

Saknar er alla valdigt mycket men snart sa ses vi! Tagga till lordag med utgang! :D

Kommentarer
Postat av: kokken

glöm inte denna dag den kan va det bästa som har hänt dig

2010-05-18 @ 06:10:19
Postat av: Lena

Vi fick inte höra om du hittade bh:n?!

Welcome home! Kram <3

2010-05-18 @ 07:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0