I WISH I HAD A BRAIN!

OMG jag är på så himla bra humör för jag haft en så himla kul kväll! my god.
Will, som jag har pratat med jätte länge med om att hänga men vi har inte haft tid, kom och hämtade mig och så åkte vi och åt underbara tacobell. som var svin gott.
Men det utvecklades till att spela in två apfula filmer, tusen bilder på det äventyr som vi kallede "the bucket list:american edition" med frolicking (typ skutta lyckligt) på ängar, klappa amerikanska får, bleechers, hoppa vid en flod, klättra i träd... ja, vi hann inte med allt för det blev sent.. men han är så jävla kul och vi hade så himla kul!
SEN HAR JAG SÅ BRA NYHETER!
Ni vet att nån jävla apidiot snodde min kamera med minneskortet? Jag hitta minneskortet! det var i min digital kamera! Så alla 700 bilder, många av dem från mexico, är i min ägo!
Av nån anledning går det inte att få in bilderna på datorn.. men jag får lösa det på nått sätt, annars kommer ja gju hem om en vecka.
Känns bättre att vara hemma.. jag har varit med om så mycket ändå!
Dock är det lite problematiskt. För jag trodde jag skulle åka hem innan prom så jag hade inte bestämt med nån att gå med, jag har tavckat ner till flera dejter och inte bestämt med nån grupp och inte signat upp med någon grupp för ett bord och det är på lördag och det är för sent! Jag har inte ens nån biljett!
Kan säkert pull the sweden card (funkar oftast) och fixa biljett men alla bord är fulla (iaf med folk jag känner)
Vet inte hur jag ska göra för har lovat så många personer att jag ska gå, fast jag faktiskt inte är helt sugen. Bubba suggested att vi åker på ihop istället men det känns inte heller som vad jag vill göra.
Kanske slutar med at tjag bara drar till dansen och skippar middan... vet inte men jag bryr mig inte helt mycket om jag ska vara ärlig, jag har ju balen i sverige nästa år å. Och har ju haft homecoming.
Jag löser det på nått sätt som vanligt, blir attman får göra det bästa av situationen.
Hade magsjuka igår men idag mår jag bra.
haha.
Så torsdag 20 åker planet 10.12 från grand rapids, sen från NY till sthlm 5 nånting på kvällen... kommer fram sju på morgonen svensk tid:) på fredagen!
Nu är jag dö trött. kl är inte ens elva.
hm hade tal idag föresten det gick asabra! Sån självförtroende boost att hålla bra tal på engelska:)
gaah jag har så mycket att skriva om men huvudet är så grötigt !! En kille ryan höll ett jätte roligt tal häromdagen haha eller han berättade en historia.... sök på youtube: Gerald the self-conscious dinosaur
okej älskar er svenskar!
Nu måste jag sova! Väldigt excited faktiskt haha!
Väldigt rörig i huvudet, kommer verkligen sakna USA, liksom speciellt personer så mycket, fast jag kan komma tillbaka, men jag gillar heller inte tanken på att resa flera ggr till samma ställe..
men samtidigt blir jag mer och mer glad över att komma hem ju närmare torsdag det blir.. liksom små saker som att sova i MITT eget rum, som att kunna bara krama mamma när jag vill, som att titta på film med pappa,
alla andra i familjen och släkten och vänner (skriver jag alla er jag saknar kommerjag somna på tangentbordet ochbara skriva .fdffdsklk ist...)
Men nu måst ejag sluta ser ju fan ut som jag är hög när jag skriver. men jag är bara trött.
lyssnar på beatles låtar från across the universe, väldigt bra musik.
bye bye!

Kommentarer
Postat av: kokken

Skönt att du mår bra å välkommen hem

Hoppas vi kan träffas

2010-05-14 @ 06:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0