Prom-ah-mah-maaah

OMG har prom ikväll och jag kan inte hitta min tub bh! gah! och jag har intealls brytt mig om att planera nått med väskor eller nått så fan kmr bli köng- har ju iaf balen nästa år.
köpte biljett igår och lyckades hitta ett bord och två utbytesstudenter att gå med! DOm är jätte roliga:)
Känner mig dum nu som går, när jag sagt till alla prpom förfrågningar att jag inte ska gå.. för jag tänkte ju faktiskt åka hem innan! Dousche bag!  Men det är okej.. jag åker ju till sverige på torsdag så att vara en bitch för en vecka får jag väl ta. Men fick  reda på att två av dom som ville gå med mig inte ens tänker gå nu:(
Jaja vi får se vart kvällen slutar. Hade en kick ass kväll igår iaf, med fotboll sen häng med Peyton, Leighann, Jake, Brett, Sidney och Annie:) GAAZZEEBOO. Mahaha.
Jag stressar lite nu och är rätt så freaked out för hur ska de gå utan bh? :)
Ses snart hej!
bjussar på en spring break bild eftersom jag lyckligtvis återfunnit mitt minneskort! Lycka!
Jag och Haley framför en av pool barerna på bilden:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det trevligt ikväll

2010-05-16 @ 06:47:30
Postat av: Lena

Hoppas du hittade den! Var det Knut han hette förresten, han i Lasse Berghagens låt som sjöng: - Jag har fått en BH till!

<3

2010-05-16 @ 10:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0