Sleep can I do on a plane. Which I will have a lot of time to do as it turns out.

Hej alla svennar. Så sjukt trött! Klockan är 4.15 på morgonen här oc hajg har varit uppe sen tidigt igår morse och donat och nu är jag äntligen klar med packingen!
Kole åkte precis hem, hade inte han varit här och hållt mig vaken ve tjag inte hur det gått, men iaf, nu är det mesta klart.
Nu ska jag ta en dusch, sen har jag bäddning (har tvättat sängkläderna since jag ändå inte har tid att sova hehe) och damsuga, städa badrummet lite mer och såna grejer kvar.
Jag känner mig taggad för ett dygn på flygplatser och plan:) yay!
Men lite kaffe.... så orkar vi:)
Föresten hade en utmärkt sista dag/kväll/natt med allt möjligt bus +taco bell och sånt.
JAG VILL INTE ÅKA HEM!!!
JAG VILL JÄTTE GÄRNA KOMMA HEM!!!
Förstår ni hur förvirrad jag är....?
Kram.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Hej Emelie! det är Miranda som gick i teater med dig. Inte visste jag att du har varit utbytesstudent i USA! Gud vad kul!

Jag åker nästa år, men jag väntar bara på att se om jag har blivit antagen. :)

2010-08-18 @ 20:24:05
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/
Postat av: Marcus

hejsan! Jag är väldigt intresserad över det här med Collage i Michigan! Hör gärna av dig till min Mail för jag skulle jättegärna prata lite information med dig hur man kommer in på allt! Du verkar ha haft super kul! MvH Marcus :)

2010-11-11 @ 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0