Vita faran, I guess

Tack Julia för ditt stöd och tips och ideer:) ska svara på kommentarer snart. men nu är jag trött, och jag ska fan hålla ett 5 min tal imorrn,, som ska filmas,,, (i skolan) och jag har skrivit så det är en minut... damp... gjorde annat i helgen damn it.
hade en underbar dag på woodland mall och bio med världens bästa Dela idag, hon kan verkligen få ens tankar på bättre håll, sjuk tjej de där. hade så kul att jag nästan kissa på mig.
med allt som händer vet jag inte just nu exakt hur det blir med allt, därför jag väljer att inte säga nått, men kanske får besked imorrn.
igår hade vi sista föreställningen av vår pjäsen dead man walking, och sen stack vi till brett's hus för cast party. såååå underbara människor. fan vad många personer jag träffat under det här året, och som vanligt för mig, i alla olika sammanhang och grupper haha. jag har så svårt att hamna i "en klick" utan sprider bara runt mig överallt, men fan bra de å. ibland när jag skriver på min dator skriver jag ändå a istället för ä haha, av vana. så löjligt. ser mycket fram emot svenska nationella :D:D:D:D:D:D i höst.
jag saknar MIN BIL SÅ MYCKET <3 det är nog min största kärlek här i livet.
tilägnar härmed detta inlägg åt vita faran -94. puss puss.
nite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha - vita faran är hos doktor Thony nu. Ska få den vård o omsorg den e värd efter en ensam o snörik vinter.

2010-05-10 @ 11:50:34
Postat av: Ben Enter

I love how everyting accept "Damn It!", "Brett", "Dead Man Walking", and "Cast party" Is in swedish.

2010-05-11 @ 05:32:12
Postat av: Anders

Hälsade på vita faran i dag! Hon gapade fint och det verkar som hon börjar krya på sig. Hon hälsar! Kram!

2010-05-13 @ 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0